Wij streven ernaar je bestelling in 1-2 werkdagen na ontvangst van de betaling te verzenden.

Gepersonaliseerde producten worden ook in  1-2 werkdagen na ontvangst van de betaling verstuurd.
Behalve producten met een geboortekaartje of naampuzzels, daar is het streven is 5-7 werkdagen na ontvangst van het geboortekaartje en goed keuring van het ontwerp.

Rechtstreeks als kado versturen?  geen probleem, we pakken het kadootje altijd leuk in voor je,
Geef aan dat je een kaartje wil en vul de tekst in dan weet de ontvanger  wie dit leuke kado gestuurd heeft.

Oeps  iets vergeten!  Heb je iets besteld en wil je dezelfde dag of de dag erna nog iets bestellen met hetzelfde aflever adres, neem even contact op dan voegen we het aan de bestelling toe, dit scheelt weer verzendkosten, we sturen dan gewoon een i-deal linkje om te betalen. Wel even checken of het al niet verstuurd is  want soms zijn we echt heel snel 🙂

We versturen al onze pakketten met DHL,  om een snelle verzending te garanderen
Sommige artikelen zijn per stuk als brievenbuspost te verzenden, wij hebben ervoor gekozen om altijd met track en trace te versturen.  Het uiteindelijke tarief wordt in het winkelwagentje bij de bestelling berekend. 

Ik heb een verkeerd of incompleet bezorgadres doorgegeven!
Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. Mocht het pakket al verstuurd zijn dan kunnen wij kosten berekenen voor het opnieuw versturen van het pakket mocht het retour komen bij ons.

Pakket is niet afgehaald op een afhaal locatie?
Het kan altijd gebeuren dat je niet thuis bent als je pakket geleverd wordt, regel zelf via de track en Trace een ander afhaalmoment of laat het naar een ophaallocatie versturen.
Vergeet je pakket dan niet op te halen  want na 7 dagen wordt je pakket automatisch retour gestuurd naar ons. Wij versturen je pakket graag opnieuw naar je, hiervoor rekenen we dan de retourkosten en verzendkosten aan je door.

Afleverlocatie wijzigen als je pakket al verstuurd is door ons.
Indien jezelf een neerleg locatie aanwijst rondom het huis die bereikbaar is vanaf de openbare weg en je pakket wordt daar geleverd volgens de track en trace van DHL dan zien wij dit als geleverd en kan er niet meer gereclameerd worden dat er iets niet geleverd is, dit is eigen verantwoording. Het wijzigen van de aflever locatie raden wij dan ook sterk af.

Waarom rekenen wij verzendkosten?
Omdat ik deze kosten niet door bereken in de prijzen van mijn artikelen. Verzenden is niet gratis, het is een grote kostenpost. Om transparant te blijven rekenen we dit apart en niet in een verhoogde prijs van de artikelen.
Tarief
Pakket €6,95
Levering Servicepunt €6,25, een pakket ligt hier maximaal 7 werkdagen en wordt dan weer retour gestuurd

Krijgen wij het pakket weer retour ivm niet afhalen op een servicepunt  dan versturen we het graag voor je opnieuw, we rekenen dan wel alle kosten door voor het retourneren en opnieuw verzenden voor we het opnieuw versturen.

Gratis verzenden vanaf €85 voor Nl en €100 voor BE

Voor België en Duitsland, Engeland  gelden andere tarieven, die zichtbaar worden in het winkelwagentje bij landkeuze. Hier is alleen pakketpost mogelijk.

Andere landen:
Wilt u iets laten verzenden naar het buitenland neem dan even contact met ons op, dan geven we de actuele verzendkosten voor dat land op. Aangezien verzendtarieven momenteel regelmatig veranderen bekijken we dit per pakket voor je.