Bedenktijd / Retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Uitzondering maatwerk

Producten die op maat gemaakt worden, gepersonaliseerd, of n.a.v. een geboortekaartje gemaakt worden.
Het herroepingsrecht is dan niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.”

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@kiddykado.nl
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Retour adres:
Kiddy Kado
Zuidzijde 34
9515PJ Gasselternijveenschemond

Tip: We adviseren je om altijd met track en trace te versturen aangezien jezelf verantwoordelijk bent voor de retour zending.

Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@kiddykado.nl
Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd of incompleet bezorgadres doorgegeven!
Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. Mocht het pakket al verstuurd zijn dan kunnen wij kosten berekenen voor het opnieuw versturen van het pakket mocht het retour komen bij ons.

Pakket is niet afgehaald op een afhaal locatie?
Het kan altijd gebeuren dat je niet thuis bent als je pakket geleverd wordt, regel zelf via de track en Trace een ander afhaalmoment of laat het naar een ophaallocatie versturen.
Vergeet je pakket dan niet op te halen  want na 7 dagen wordt je pakket automatisch retour gestuurd naar ons. Wij versturen je pakket graag opnieuw naar je, hiervoor rekenen we dan nogmaals de verzendkosten aan je door.